7 Aralık 2013 Cumartesi

Yarışma oyunları oynama sitesi

yarışma oyunları

  Yav yarışma oyunu dediğin senin nedir saçama sapan bir oyun işte oynasan ne olacak oynamasan ne olacak o tarz bir oyun yani ama genel olarak zaten oynamıyorsunuz e bunuda durmadan su yüzüne çıkartmanın bir anlamı olacağını ben düşünmüyorum yani arkadaşlar.Ama siz düşünüyorsanız kusura bakmayın ona da bir şey diyemeyeceğim genellikle böyle ilerlemeli oyunlar ve soru sormadan ilerleyen özel stratejiler yapılıyor buralarda ben de onlara hasta kalıyorum işte her ne olursa olsun onlar çok güzel ve çok dikkat çekici oluyorlar. Evet bir sorusu olan varsa bana buradan şimdiden yarış oyunları bölümünden sora bilir.Mesela yarışma oyunları nasıl oynanır, yarışma oyunu oyna,yarışma oyunu özellikleri,yarışma oyunu oyna gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder