18 Temmuz 2013 Perşembe

Her eve lazım zeka oyunları

Bir kere zeka oyunları her eve lazım hiç buraya lazım demeyin.Öyle bir şey yok her eve lazım arkadaşlar öyle bir sıkıntılı duruma düşürmeyin yani kendinizi gerek yok bence böyle şeylere.Zeka oyunları zekanızı pönçükler ve geliştirir.Bu yüzden çok dikkatli çalışmalı ve ne yapmanız gerekiyorsa yapmalısınız.

Hey everyone. Eğer fark etmedi, bu yaz var. Şimdi hepiniz ne düşündüğünü biliyorum, "Jason, beynim entelektüel üç ay için meydan olacak değil, ne bu motha F'in thang teşvik için ne yapabilirim?" Neyse ki sizin için, ben zaten düşündüm ve ayak üzerinde tutmak için birkaç zeka oluşturduk. Birincisi sadece uygulamadır, en diğer yanıtlar altındadır.

Yani burada oyun. Ben $ demek biraz para-diyelim vermek 10-ve aşağıdaki söyle: Eğer bilmiyorum ve karşılamak asla üç kişi ile oynuyorsanız, ve her biri ile başlatmak için aynı miktarda verilmiştir. Tüm ortak bir havuz için bir miktar para katkıda bulunmaya davet edilir. Herkes katkıda sonra, oyunun daha sonra her oyuncu bu iki katına miktarın eşit kısmı verir, havuzda miktarı iki katına çıkar. Ne iş yapıyorsun? Ne kadar koymak mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder