28 Temmuz 2013 Pazar

Kısa süren online oyunlar

Kısa süren online oyunlar arıyorsanız kusura bakmayın ama burada zeka oyunları var sadece bunu ben başından beri söylüyorum ama kimse beni takmıyor yani nedir bu sizin içinizde ki oyun isteği anlayamadım ama durum böyle işte bence biraz daha sakin ve sessiz hareket edilmeli diye düşünüyorum bu konuda siz ne düşünüyorsunuz onuda bilmiyorum tabi ama böyle düşünseniz sanırım daha iyi olur.

Eğer mantık becerilerini test etmek ve eğlenmek istiyorsanız, o zaman bu doğru yerdir! Sen cevapları ile benim en sevdiğim eğlenceli zeka bazı üstesinden gelebilirsiniz. Bulmaca kategoriye göre sınıflandırılmaktadır.

Örneğin,, zorluk değişen bulmaca bir koleksiyon ile başlar çocuklar ve yetişkinler için bir kaç serin matematik oyunları zevk ya da hatta bazı büyük optik illüzyonlar üzerinde düşünmek yapabilirsiniz. Tabii ki, cevaplar ve çözümler her zaman dahildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder